lördag 1 april 2017

Nytt häftigt magiskt garn!

Nu har jag fått in ytterligare en nyhet! Så häftigt garn!

Detta garn heter Magica och innehåller magisk fiber. Vet inte riktigt vad det är men det är så häftigt! När man stickar i det blir man osynlig. Jag trodde inte detta var möjligt. Jag var tvungen att sticka upp och testa det. Jag stickade mössa och kofta. Det funkar! 

Detta är väl något för alla Fantasy fantaster.
Magica, 100% magisk fiber, 119 kr

Se själva hur bra det fungerar med mössan och koftan. Hade jag knäppt koftan och dragit ned mössan hade ni bara sett nystanen i hyllan.



Trevlig helg och må så gott!
Får se om ni kan se mig i butiken! ;)

/Sofia

1 kommentar:

  1. youtube.com/craving of gold coins - Videoodl.cc
    youtube.com/craving youtube downloader of gold coins. #bettingcoin #gaming #gambling #crypto #gaming #bitcoin #betting #bitcoin #betting.

    SvaraRadera