måndag 4 januari 2016

Tack för 2015!

Ja, då var året 2015 slut! Så spännade med ett nytt år och nya möjligheter!


Jag är så LYCKLIG och OERHÖRT TACKSAM för alla ni fina kunder, vänner och bekanta som hjälper till att sprida att jag finns! Det betyder så mycket för mig att ni gör det. Utan er vet jag inte hur det skulle gå... TUSEN TACK och hoppas ni vill följa med 2016 också!

Nästa vecka börjar jag Stick-In till Garnadiset. Nytt för iår är tisdag-träffen som är 12.00-15.00. Onsdagkvällar är det som vanligt 17.30-20.30 men kommer i fortsättningen endast hållas ojämna veckor (förutom nästa vecka).
Jag kommer även att ha lite kurser och lättare tema-dagar där vi går in lite närmre på olika ämnen/ tekniker/tillvägagångssätt. Dessa kurser och tema dagar är föranmäler man sig till för att gå på, mer information om detta kommer att finnas på Garnadisets hemsida.
Stick-In träffarna är fortfarande drop-in som gäller.

Om det är någon teknik eller något annat som du gärna vill lära dig, kontakta gärna mig, jag tar mer än gärna emot förslag!

/Sofia








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar