tisdag 27 september 2016

Nytt garn med reflextråd

Nu har jag fått in melerat reflexgarn!
Garnet är mjukt och fluffigt och är en blandning av akryl och ull. 1 nystan kostar 125 kr och räcker till en mössa, vantar eller en halstub. Beskrivning finns till både vuxna och barn. Jag är stormförtjust i detta och tror det blir årets julklapp. =)

Detta är de beskrivningar jag har hemma och de kostar 30 kr st:
16903


16878
16904

De färger jag har hemma just nu är 03,04 och 06. Här ser du garnet "in action".






Som vanligt går det bra att beställa via mejl så skickar jag varorna till dig. Betala via bankgiro eller swish, så skickar jag varorna när pengarna finns på kontot. Postens avgift för frakt tillkommer, från 39 kr. 


1 kommentar:

  1. Jätte fina, jag hoppas jag kommer fram till något att göra av de.

    SvaraRadera